ערכות ציוד עזרה ראשונה

מקרי חירום הכוללים פציעות ונזקים גופניים שונים עשויים לקבל פנים אחרות לגמרי במידה ויהיה כוח מקצועי יעיל שיכול לתת מענה רפואי ראשוני ומיידי. עובדה ידועה היא כי הדקות הראשונות לאחר הפציעה עשויות להיות קריטיות לטיפול בהמשך, לסיכוי ההבראה מהפציעה ולכל התהליכים הרפואיים שיידרשו בהמשך. למעשה, עזרה ראשונה מקצועית היא כלי שיכול להציל חיים ולהיות משמעותי ביותר עבור הפצועים. לצורך מתן מענה רפואי מתאים במקרי הצורך, צריך כמובן אנשים שיודעים לתת עזרה ראשונה. לא פחות חשוב, במקרי הצורך, צריך שתהייה נגישות מיידית לאמצעים של ציוד רפואי. לכן, צריך לדואג לנוכחות של ערכות עזרה ראשונה ומכשיר החייאה דפיברילטור במקומות רבים.

מה הן ערכות עזרה ראשונה?
ערכות עזרה ראשונה הן ערכות שמכילות ציוד רפואי שיכול לסייע במקרים של פציעות. הציוד הרפואי בערכות עזרה ראשונה כולל בדרך כלל אמצעים רפואיים שיהיו יעילים לשימוש מיידי. בהתאם, תחבושות, חומרי חיטוי ועוד עשויים להיות שכיחים בכל ערכה של עזרה ראשונה לעומת אמצעים רפואיים שאינם יעילים בשימוש מיידי. לצורך הרכבה של ערכת עזרה ראשונה, יש להכיר כמובן את תחום הרפואה וכן להכיר את האמצעים הנדרשים באופן מיידי במצבי פציעה. לעיתים, ללא ערכת עזרה ראשונה טובה, אנשי מקצוע או אנשים שבקיאים במתן סיוע רפואי דחוף, יישאר חסרי אונים. לכן, יש לדאוג לערכות עזרה ראשונה זמינות ובתוקף.

איפה חשוב להתקין ערכות עזרה ראשונה?

ישנם מקומות בהם חשוב עוד יותר לדאוג לנוכחות של ערכות עזרה ראשונה. למשל, גני ילדים, מעונות ובתי ספר- מהווים אתרים בהם יכולות להתרחש פציעות רבות והם גם מהווים אתרים שמרכזים אוכלוסיה פגיעה למדי. לכן, מוסדות כאלה חייבים לדאוג לזמינות של ערכות עזרה ראשונה וכן ציוד רפואי. נוסף על כך, גם צוות ליווי טיולים, מכוני כושר ועוד- חייבים לדאוג לערכות עזרה ראשונה בנמצא. ערכות אלה עשויות להציל חיים במיוחד במקומות כאלה.

מזור – ערכות עזרה ראשונה איכותיות

מזור היא חברה שדואגת להקניית מיומנויות וידע בתחומי רפואה דחופה לקהל הישראלי. מזור נחשבת לחברה מובילה בתחומה. בין השאר, מזור דואגת לייבוא ושיווק של ציוד רפואי וציוד עזרה ראשונה איכותי ממקומות שונים בעולם. פנו למזור ותוכלו ליהנות ממקצועיות וניסיון.