קורס עזרה ראשונה במסלול המתוקשב, נקרא גם הדרכה מתוקשבת הינו הפתרון האולטימטיבי לכל מי שנדרש לעבור קורס עזרה ראשונה איכותי ומקצועי, אך זמן העבודה הרב, הלימודים ושאר תעסוקות החיים מוניעים ממנו להגיע לכלל מפגשי הקורסים השונים.

מהי הדרכה מתוקשבת ? לימודים מתוקשבים הינם מסלול לימוד חדשני ויעיל שכבר הוכיח את עצמו לא מכבר

באונברסיטאות, מכללות,לימודי פסיכומטרי ועוד. לימודים מול מחשב מקנים לתלמיד שקט ושלווה, חזרה על חומר הלימוד במידה וצריך והכי חשוב, מתאימים עצמם למסגרת התלמיד ולא ההפך.

במסגרת הלימודים במסלול המתוקשב, מקבל התלמיד סיסמא איתה הוא יכול לשוטט בין נושאי הלימוד השונים.

התלמיד את כל החומר הדרוש לו להצלחה במבחני הסוף של קורס העזרה הראשונה. את החומר העיוני של הקורס לומד התלמיד מביתו, באופן עצמאי לגמרי, משנן את החומר ובכך מפיק את הידע הדרוש להצלת חיים.

חלק זה של הקורס מועבר באמצעות מערכת אינטרנטית מתקדמת הכוללת שיעורים מפורטים המלווים בטקסט מפורט, תמונות, וסרטוני המחשה המאפשרים לחניך תהליך מידה קל, מהיר ונוח.קצב הלמידה הינו אישי והחניך הוא  זה שקובע מתי ילמד, כמה זמן ישקיע בלמידה והיכן לבצעה ,מאחר וההדרכה מבוצעת במערכת אינטרנטית ניתן לבצעה מכל מקום עם גישה לאינטרנט לאחר הלימוד הביתי נקבע שיעור עם מדריך מזור, המגיע עם ציוד ההדרכה אל בית החניך ועובד איתו באופן מעשי על החומר שלמד לבדו.

29553

ומה קורה אם יש לתלמיד שאלות המהלך קורס העזרה הראשונה המתוקשב ?

תהליך לימוד העזרה הראשונה במסלול המתוקשב מלווה ע"י מיטב מדריכי מזור. לכל שאלה או בעייה ניתן ליצור קשר עם מדריכי העזרה הראשונה בחברת מזור – שירותי רפואה במספר טלפון מיוחד אשר יקבל כל תלמיד במסלול זה וכן באמצעות מיילים או שליחת הודעה מיוחדת ע"י מערכת האתר. הבנת החומר הלימודי במיידי היא בראש סדרי העדיפיות בכלל קורסי העזרה הראשונה, ובמסלול המתוקשב בפרט.

כל שאלה שיש לתלמיד במסלול המתוקשב נענית במיידי, זו היא הבטחה !

מה נלמד בקורס הפרונטלי?

כמו שהבנו לאחר שהתלמיד מסיים את לימודי במסלול המתושקב, מתואמת פגישה עם מדריך מזור ובה מיושם הידע הרב שספג התלמיד במהלך הלימוד האינטרנטי. נושאי לימוד שיתורגלו הם : ביצוע טכניקות ההחייאה,

זיהוי מצבי חוסר הכרה מתקדמים, טיפול בנפגע טראומה, הנחת חבישות וחסימות עורקים ועוד.

קורס עזרה ראשונה פרטי. מה זה ?

קורס עזרה ראשונה פרטי הינו מסלול לימודי עזרה ראשונה מיוחד אשר מיועד לתלמידים אשר אין באפשרותם להצטרף לקבוצה העוברת קורס עזרה
ראשונה ואינם מעוניינים לעבור את קורס העזרה הראשונה במסלול המתושקב.

במסגרת קורס העזרה הראשונה הפרטי, מגיע מדריך עזרה ראשונה מחברת מזור – שירותי רפואה אל בית התלמיד, או לכל מקום אחר אשר יבחר התלמיד, ומעביר את קורס העזרה הראשונה באופן פרטי. ממש כמו שיעור פרטי בתיכון. אילו קורסים ניתן לעבור בקורס עזרה ראשונה פרטי? קורס עזרה ראשונה פרטי הינו קורס עזרה ראשונה לכל דבר, תכני הלימוד ומבחני הסוף אשר נדרש לעבור התלמיד, דומים אחד לאחד לכלל קורסי העזרה הראשונה המועברים בחברת מזור, ולכן הקורסים המועברים בקורס עזרה ראשונה פרטי הינם:
קורס החייאה, קורס עזרה ראשונה בהיקף 8 שעות, קורס רענון עזרה ראשונה, קורס עזרה ראשונה בהיקף 28 שעות וקורס מגיש מגיש עזרה ראשונה.
 למה עדיף קורס עזרה ראשונה פרטי ?
1  יחס אישי, אחד על אחד עם מדריך מיומן
2  פתרון יעיל ומהיר עבור מי שצריך לעבור קורס  עזרה ראשונה במידי
3  זמן לימוד קצר יחסית לקבוצה
4  עלויות נמוכות

צוות ההדרכה הנרחב של מזור אשר מלווים את התלמיד בכל שאלה ובעיה מהלבטים הקטנים ביותר עד לשאלות הדורשות פגישה חוזרת ותרגולים אישיים.

את המפגש ניתן לקיים בבית החניך, במקום העבודה או בכל מקום שיחפוץ בו החניך.

קורסי עזרה ראשונה במסלול המתוקשב או במסלול האישי הינם המלצה אישית של צוות מזור.