קורס החייאה תינוקות וילדים

קורס החייאה לתינוקות וילדים מועבר בנפרד מקורס החייאה רגיל.

בין מבוגרים וילדים ישנם כמה הבדלים אנטומיים שיובילו לדגשים שונים בטכניקות ההחייאה
ההבדלים האנטומיים מתרכזים בפלג הגוף העליון : ראש התינוק גדול יחסית לגוף התינוק בשונה מאדם בוגר אשר הראש בצורה פורפורציונלית. כלוב הצלעות גמיש יחסית לעצמות אדם מבוגר, הלשון גדולה ועלולה לגרום לחנק ועוד.
נהוג לחלק בין תינוקות וילדים אשר תינוקות יחשבו עד גיל שנה וילדים משנה ו 8 שנים.

תינוקות וילדים- קבוצה בעלת צרכים מיוחדים:

תינוקות וילדים מרכיבים קבוצה רגישה ביותר באוכלוסיה. למעשה, תינוקות וילדים חשופים לסכנות ומצבים שעלולים לפגוע בהם בשכיחות גבוהה למדי. כאשר מדברים על תינוקות וילדים, חשוב לזכור שמדובר על קבוצה בעלת יכולת מזערית ביותר להגן על עצמה. כמו כן, ילדים ותינוקות אינם בעלי ניסיון בתחומים רבים ולכן הם לא יודעים כיצד לפעול במצבים שונים כגון – מצבים של פציעות. חשוב ביותר לזכור, תינוקות וילדים הינם חסרי שיקול דעת ברמה מספקת ולכן הם עשויים להוביל את עצמם לסיטואציות מסכנות כגון- טיפוס למקומות גבוהים, בליעה של חפצים קטנים או חפצים רעילים ועוד. על בסיס כל אלה, מובן ביותר מדוע אוכלוסיה זו של ילדים ותינוקות היא בעלת צרכים מיוחדים. בפרט, כאשר מדובר בנושאים של עזרה ראשונה ורפואה דחופה.
החשיבות הרבה של השתתפות בקורס מתן עזרה ראשונה לתינוקות וילדים:

הורים נמצאים בדרך כלל שעות רבות עם ילדיהם וכנראה, שבמקרים של פגיעה כלשהי, ההורים יהיו הדמות המבוגרת האחראית ויצטרכו להגיב בהתאם. במקרים של פציעה או פגיעה, אצל כולם באופן כללי ואצל ילדים בפרט, יש חשיבות רבה לתגובה הרפואית הראשונה. ככל שהטיפול הרפואי הראשוני יגיע בהקדם וככל שהוא יהיה מקצועי יותר- הסבירות להציל חיים ולמנוע תוצאות הרות גורל עולה. לכן, על ההורים לדאוג לקבל כלים מתאימים למתן עזרה ראשונה לילדיהם במקרי הצורך. כמו כן, מורים, גננות, מעבירי חוגים ועוד- כל מי שעסוק ביומיום עם ילדים ותינוקות, צריך להיות בעל יכולת לתת מענה של עזרה ראשונה באם יהיה בכך צורך.
הדרכות, קורסים וסדנאות של עזרה ראשונה והחייאה של תינוקות וילדים:

מזור הינו גוף המקדם את הרפואה הדחופה בישראל. מזור היא חברה שמעבירה קורסים שונים לצורך הקניית כלים למתן עזרה ראשונה וסיוע של רפואה דחופה. מזור בקיאה ביותר בתחום ולכן היא דואגת להקניית כלים רלוונטיים גם לפי תחומי עיסוק ולפי אוכלוסיות. לכן, חברת מזור דואגת להעביר סדנאות שעוסקות במתן עזרה ראשונה ספציפית לתינוקות וילדים. האחרונים נחשבים לאוכלוסיה בעלת מאפיינים ייחודיים והרבה מאד פעמים הטיפול בהם שונה.

פנו למזור וקבלו את ההזדמנות ללמוד, להתנסות ולהתמקצע בתחום עזרה ראשונה לילדים ותינוקות. אנו במזור, דואגים להעביר את קורסי העזרה ראשונה וההחייאה לתינוקות בצורה המקצועית והברורה ביותר. בזמן אמת, הידע שתקבלו מאתנו יהפוך לכוח שיסיע להציל חיים.

לסיכום : קורס עזרה ראשונה לתינוקות וילדים הינו בגדר חובה לכל אדם הנמצא בקרבת תינוקות במשך היום .

מוצרים עם אחריות

משלוחים מהירים

תשלום מאובטח

מדיניות משלוח

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Open chat